PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=810069}
7,3 13 917
ocen
7,3 10 1 13917
3,5 6
ocen krytyków
Pod powierzchnią
powrót do forum serialu Pod powierzchnią

Ponieważ sam jestem nauczycielem mam kilka uwag:
- dlaczego zawieszony Simlat ciągle pałęta się po szkole? powinien być całkowicie odsunięty do czasu wyjaśnienia sprawy...
- dyrektor nie może zatrudniać swojego członka rodziny we własnej placówce, są na to nawet jakieś tam przepisy, znam szkołę, w której vice nie chce być dyr bo musiałaby zwolnić męża i córkę.
- pierwszy raz w życiu widziałem tak wyposażony pokój nauczycielski, nowoczesne ksero, komputery... nawet w renomowanych publicznych placówkach czegoś takiego nie widziałem, a łażę po innych szkołach dużo - jak nie na matury to egzaminy zawodowe itp.
- polonista mieszkający w domku j jeżdżący Jeepem to oksymoron (chyba, że w spadku dostał).
- i to nachalne zwracanie się po imieniu do nauczyciela, kumplowanie się z nim a przy okazji posłuch i szacunek - może kiedyś, za czasów "Ostatniego dzwonka" by to przeszło, ale obecnie, przy współczesnych wzorcach zachowań wśród młodzieży? nie sądzę...

Krokodyl_Giena

Jak zauważyłam, że bohaterka chodzi po domu normalnie w wygodnych ciuchach i skarpetkach to doceniłam, ale to już było chyba maksimum realizmu, na jaki stać ten serial :)
Właśnie, bohater Simlata to jest zawieszony czy tylko nie może już pracować z tą swoją klasą? Ale to co, zatrudnili polonistkę, żeby uczyła tylko jedną klasę? Dziwnie to brzmi...

Krokodyl_Giena

też dziwnie to wygląda, ale jak to w TV. musi być ładnie i grubo. Dobrze, że nie grają w rozgrywkach w kosza, siatke i nie mają zespołów punk rockowych. A to, że jeździ Jeepem i ma dom to może jak jeszcze z żoną mieszkał. nie wiadomo na razie. ale zwracanie się po imieniu, kumplowanie - to mi nie pasuje. I to CZEŚĆ jak wchodzi do klasy - błagam !!!!

Mauna_Kea